Group 42 CopyGroup 35Group 42Group 42 Copy 3Group 34Group 42 Copy 2
Vijesti

Matanićev film o Rijeci prikazan u Berlinu

Rijeka 2020 – Europska prijestolnica kulture i Grad Rijeka već se tri godine predstavljaju na najvećem europskom turističkom sajmu ITB Berlin. Ove godine od 6. do 10. ožujka Hrvatsku svojim štandovima i posebno osmišljenim sadržajima predstavljaju Hrvatska turistička zajednica, Turistička zajednica grada Rijeke i TZ Kvarner. U sklopu hrvatske turističke delegacije u Berlin su doputovali ministar turizma Gari Capelli, gradonačelnik Rijeke Vojko Obersnel i direktor HTZ-a Kristijan Staničić.

Direktor HTZ-a Kristijan Staničić zadovoljan je načinom na koji se Rijeka 2020 predstavila na ITB sajmu – Mislim da je kultura, u motivima dolazaka stranih turista, u vrhu motiva turističkih dolazaka pa se tako EPK sjajno uklapa u turističku ponudu Hrvatske. Vjerujem da će ovaj projekt od nacionalnog značaja doprinijeti vidljivosti Rijeke i Kvarnera na turističkoj karti svijeta.

Rijeka 2020 na ITB sajmu u Berlinu predstavila se štandom smještenim u europskom paviljonu (hala 1.2., štand 216). Posjetiteljima se na sajmu nude zanimljivi sadržaji –  danas je prikazan promotivni videospot o Rijeci kao luci različitosti koji je režirao Dalibor Matanić. Izradu filma financirala je Hrvatska turistička zajednica i Turistička zajednica grada Rijeke, a film je osmišljen u suradnji s Gradom Rijekom i TD RIJEKA 2020.

Gradonačelnik Rijeke Vojko Obersnel nakon premijernog prikazivanja promotivnog videospota na ITB sajmu je komentirao – Rekao bih da je film baš riječki, malo drugačiji, poseban, možda s nekim neočekivanim scenama, ali to je Rijeka. U filmu ima rocka, karnevala, luke, industrije i zajedništva. To je baš prava Rijeka.

Na riječkom se štandu u sklopu sajma održava i nagradna igra s kolom sreće u kojem posjetitelji mogu osvojiti neki od uporabnih predmeta koji simboliziraju Rijeku – poput kabanice za poznatu riječku kišu ili lopte za igru na riječkim plažama, a na štandu posjetitelji također mogu vidjeti i brojne atraktivne fotografije kulturnih objekata koje Rijeka obnavlja i priprema za 2020. godinu, među njima su i fotografije Titova broda Galeb.

Na vodećem svjetskom turističkom sajmu ITB predstavlja se više od 10 tisuća izlagača iz 180 zemalja, a posjeti ga više od 150 tisuća posjetitelja. Predstavljanjem projekta Rijeke 2020 – Europske prijestolnice kulture na ITB sajmu u Berlinu, Rijeka potvrđuje svoj naslov najvažnije hrvatske destinacije kulturnog turizma, i sve posjetitelje sajma poziva 2020. godine u Hrvatsku, u grad koji će te godine biti središte europske kulture.